søndag den 28. august 2016

Jeg er blev bidt af en gal hækle pind ;)
Min kollega ville gerne lære at hækle, så hun spurgte om jeg ikke kunne lære hende det.

Det eneste problem var at jeg ikke kunne hækle :)

Men det lærte jeg så, på 14 dage er det blevet til disse tre skildpadder :)
 Første forsøg, dejlig skæv og meget charmerende!
 Og her ses han forfra, flotte fyr ;)
 Jeg spurgte en af mine studiebuddies, om hans datter ikke ønskede sig en skildpadde,
Så nu venter jeg bare på næste Indkald hvor denne skønhed skal gives væk :) ^^
 Kunstnerisk frihed, 1 stk skæv skildpadde med fladt skjold ;)
 Rollingernes maver :)
Mine tre flotte banditter :)

Jeg er helt vildt stolt over jeg har lært at hækle, og bare rolig der kommer mange flere :)

Der er allerede flere projekter i gang ;)

Dejligt med lidt at tage sig til i løbet af efteråret, og mon ikke hele familien får hæklet ting i julegave ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar